3 danska

Det verkar stört omöjligt att få tag på bra mönster på svenska. Slutsålt sedan åratal av de böcker jag letar efter. Nu beställde jag helt enkelt böckerna på danska istället.

Meedoms bok har gått varm här hemma och jag har lånat den från biblioteket, sedan i mars. Nu har jag äntligen ett eget exemplar.

One thought on “3 danska

  1. Har precis börjat sy egna bebiskläder och letar mönster också. Efter att ha hittat din underbara blogg så reserverade jag genast Meedoms boken på vårat bibliotek och hoppas jag får hämta den snart. =)

Kommentera

