Fraktfritt Jofotex

Det har beställts lite nya tyger! Jofotex har fraktfritt hela december ut och hade äntligen fått in Landskapstyget igen. 2 meter hade de kvar, så jag tog resten. Jag tycker det är så himla fint, i lagom mängd.

Det blev även lite bruna elefanter, får på blå bakgrund och nattåg på gul bakgrund. Alla är återtryck från 70-talet. Det syns ganska tydligt.

Tyvärr är inte trycket det bästa jag sett. Det tvättas ur lite väl fort om det är i samma kvalitet som det jag köpt därifrån tidigare.

Nu skall jag bara hitta tid att sy också.

Kommentera

