JNYdesign

Jaha, precis när jag nästan lovat mig själv att ta det lugnt på tyg-köpar-fronten så smäller JNYdesign till med lite nya designer jag bara måste ha! Bland annat ett med skogsdjur (bild från deras hemsida). Jag har ju velat ha skogsdjurs-tyg av något slags sedan jag började sy i stort sett.

Jag skall försöka hålla mig ett litet tag till….

Jag passar även på att vara med i utlottning av tyger i och med detta inlägg:

”Gillar du färgglada kläder och tyger, hjälp oss bli fler på facebook, bjud in dina vänner att gilla JNYdesign, eller skriv detta inlägg på din blogg, och skriv sedan en kommentar på facebook och/eller på bloggen här för att vara med i utlottningen. Delar du på båda sätt och skriver kommentarer på båda så får erhåller du två lotter. Utlottningen pågår till 15 Aug (när vi kommit hem från Mässor och semestrar och allt återgått till det normala)
Vi lottar ut 10 enkilos paket med tyger från JNYdesign (alternativ klädpaket i valfri storlek till samma värde som tygerna)”


Kommentera

