Bokat lite nya tyger

Det senaste har jag fått in lite beställningar som jag syr på för fullt. Det går dessutom så bra med sömnaden just nu, det mesta blir precis som jag tänkt. Därför skäms jag inte ett dugg över att ha lite mer tyg på ingång.

Dels har jag beställt de tre tygerna ovan. Alla i bomullsinterlock.

Sedan har jag beställt mer av fiskartyget (pippityget) från Lilofant. Hon kommer att trycka upp det i två andra kvaliteer denna gång. I både tjockare jersey och collage. Sedan blev det helikoptertyget i jersey från samma ställe.

Jag är även ruskigt sugen på den marinblå varianten! Det kommer nog bli lite av den också inom en snar framtid!

 

När jag väl hade bestämt mig för att köpa skogstyget från JNY-design var det redan slut! Lite ledsen blev jag såklart, men jag antar att det kommer att komma tillbaka om det nu blev en sådan succé. JNY brukar ju hålla sig till sina mönster under en lite längre period vad jag förstått.

Jurrasictyget från Znokdesign har ju kommit in igen sedan en liten tid tillbaka. Men helt plötsligt känner jag mig inte supersugen på det. Bara lite grann, vilket nog är tillräckligt i min värld i och för sig.


Kommentera

