Semester

Ja, det blir inte ett-inlägg-per-dag direkt. Vi har ju semester.

Nu är vi hemkomna efter ett par dagar hos mina föräldrar och det rycker i syfingrarna. Ludvig är ju såklart nästan från topp till tå klädd i Engbom-kläder dagarna i ända.

Det jag undrar är vart man kan köpa UV(P)-tyg. Det hade varit guld att kunna sy eget av. Någon som vet?

One thought on “Semester

  1. Fick du svar om UV-tyg? jag tolkar det som att du vill ha tyg med solskydd eller hur? Det var ett inlägg på sytokiga om det där jag har för mig att Susanna (Strömming) skrev att bambu skyddar mot solen. Eller iaf något av det hon säljer. Fråga där 🙂 Jag minns att jag gjorde en mental anteckning om det inför nästa sommar – men inser nu att jag inte minns så mycket 🙂

Kommentera

