Ny name-tag

I början av veckan beställde jag nya namnlappar (från minanamnband). Det kommer inte längre stå ”Engbom” utan ”Brallan”. Jag har ännu inte hunnit designa någon egen logga, men snigeln fick duga tills vidare. Helst hade jag ju velat ha marint tema, men fiskarna som fanns att välja på var för tråkiga. I framtiden kommer det nog bli en logga med någon marin variant av Blötdjuren (Molllusca, dit ju sniglar tillhör).

Brallan är mitt smeknamn bland mina barndomsvänner och startade urpsungligen som Brallis (eftersom det rimmade på Alice).

 

 

Kommentera

