Konsumerat mera


Mrs Bao tipsade mig om Assunta Store i Kina för beställning av KAM-pressen. Efter lite läsning från lite olika sybloggare som brukar beställa därifrån blev det en beställning.

De hade fraktfritt, men vi får väl se vad det blir med tull och sådant.

Inne på sidan gick jag bananas, som vanligt. Det är ju så mycket billigare än i Sverige och utbudet var super. Dessutom var sidan enkel att förstå till skillnad från Babythings röriga sida som jag blir galen på.

Det blev i alla fall en KAM-pressen DK-93 med alla valbara ”value packs”. Sedan blev det massa knappar i andra färger, ett par nappklämmor och några cordstoppers (jag komer inte ens på något bra svenskt ord, snodd-stoppare låter inte så bra). Blir det för mycket knappar så får jag väl sälja dem vidare. KAM-pressen är ju en populär liten pryl i sy-barnkläder-världen.

2 thoughts on “Konsumerat mera

  1. Hej

    Hur blev det med knapparna? Funkar dom bra? hur funkar pressen? Vad skulle du rekomendera hand pressen eller den stora? Vad kostar det? Blev sugen att beställa från asien, gick det bra för dig kom allt fram?
    Är knapparna bättre en typ prym? håller dom bra?
    Maila gärna om du har tid med svar .. gabbi.w@hotmail.com

    tack
    mvh
    Gabbi

    • De fungerar utmärkt. Jag har testat handpressen och jag gillar min stora press mer. Allt kom fram! Enda nackdelerna är att knapparna är ganska ”höga” från sidan och inte lika smidiga som PRYMS original. De sitter dessutom hårdare än PRYMS.

      Hoppas det gav dig lite svar!

Kommentera

