Premiär för KAM-pressen och nya etiketter

Nya etiketterna har kommit!  Precis som förra gången var ju leveransen extremt långsam (17 dagar). KAM-pressen från Kina hann ju både beställas och anlända innan namnbanden.

Jag beställde med stort mellanrum mellan bilden och texten, så att den går att sätta runt kanten på plaggen. Det blev riktigt fint tycker jag. Jag testade även att klippa isär snigeln och texten (värma kanten så de inte repar upp sig = polyester) och sy fast dem som vanliga etiketter. Fint att ha texten på ett ställe och den lilla snigeln på ett annat.

KAM-pressen var robust och fin. Första objektet att testa på blev scarfen som är en liten present. Jag är nöjd att jag beställde en miljard (kanske inte en miljard….) olika färger. Det var kul att kunna sätta lila i den lila scarfen.

Jag är även nöjd med att namnlappen ser liten och smidig ut även på mindre plagg. De jag hade innan passade inte på så små saker som scarfes.

4 thoughts on “Premiär för KAM-pressen och nya etiketter

  1. Hejsan
    Du har vunnit ett enkilos paket från JNY alternativ klädpaket. Vänligen maila oss din adress och märk mailet med ”vinnare 12 facebook” i ämnesraden
    Hälsningar JNYteam

  2. Very nice! I verkligheten också. Paketet kom idag (i brevlådan, ingen avi – tjoho!). Tyvärr har vi inte hunnit prova dem än, men de ser mycket bra ut i storlek!

    Tack och tack och återigen tack! Och extra tack för den lilla scarvsen. Supertuff, väldigt Charlotte!

Kommentera

