Tyg från Tyskland

Jag gick nyligen med i en Facebook-grupp som heter ”Vi Sytokiga” och det är värst vilken glädje jag har av den redan. Mängder med tips, fina kommentarer och man får massa idéer.

Häromdagen undrade en av brudarna om någon ville sambeställa från Michas Stoffecke i Tyskland. Och det ville jag ju gärna (öhrm, med tanke på, öhrm, hur ”tomt” det är i mitt tygförråd…..öhrm). Frakten till Sverige går på 25 Euro, så det är ju bra att kunna dela på den kostnaden.

Följande blev det:

  • Vit Hilco-interlock
  • Strechjersey Bomull/Lycra med gröna äpplen
  • Jersey ”tuff, tuff” i 100% bomull
  • Interlock i 100 % bomull med jordgubbar
  • Interlock i 100 % bomull i mönstret ”Funky paradise”

                 

2 thoughts on “Tyg från Tyskland

  1. Öhrm öhrm, vem har inte ”tomt” i sitt tygförråd *knöka knöka* 😉

    Underbar bild i headern förresten!!! Den säger allt, gör mig jätteglad som mamma.

Kommentera

