Vinnare i JNY:s tävling, yippie!

För ett tag sedan var jag med och tävlade med favorit-tygbutiken JNY-design (i Åre ligger den till och med, om du läser detta Tiez!). Och jag VANN!!

3 meter tyg blev det!

Tack så hemskt mycket Jenny och co!
Häromdagen var jag även och gjorde lite ärenden på Frölunda Torg. Jag ”råkade” hitta nedanstående skyltex av tunn gardin för 49:-. Underbart! Perfekt att göra en sommarskjorta i eftersom de tär så tunnt. Jag har letat efter liknande tryck att sy skjorta/klänning i och nu fann jag. Det var dessutom en jättestor bit tyg, ingen liten smal panelgardin utan stort och härligt!
2 thoughts on “Vinnare i JNY:s tävling, yippie!

Kommentera

