Beställt från JNY

Inom några dagar hoppas jag att denna beställning av tyg dyker upp från JNY. Jag fick spendera lite fritt för att fira lilla bebisen om jag lovade att fokusera på att sy till våra barn. Vi har mycket ärvda kläder till lillan från pojkkusinerna. En del är jättefint, men det börjar bli ganska slitet. Jag passade på att beställa lite enfärgat och enklare mönster. Mycket moln blev det, men det är så fint att ha på filtar.
Moln i jersey: brun, grön, himmelsblå och lila

Randig jersey: brun med vita streck, himmelsblå 50/50 och brun 50/50

Mönster i jersey: Turkos med lila, organge med cerise och blommor på lila

Enfärgad jersey: grön och cerise

Muddväv: cerise

Moln i velour: Cerise, lila, himmelsblå och grön

Tunn interlock att kanta med: vit, koboltblå, cerise, grå och orange

Uppdate: Det blev lite strul med en tillgodo-kod jag hade hos JNY. Som plåster på såren fick jag en meter tyg extra istället. Tack snabb och bra respons från Jenny. Nu blev det 1 meter Jersey med stjärnor också.


2 thoughts on “Beställt från JNY

  1. nu har jag precis varit på föräldramöte med…
    …grannen som du känner och som har sin flicka på samma avdelning som makrillen 🙂
    fick dock inte tid att prata sömnad eller ens behandla något syrelaterat. 😦

    min man har ingen dyr hobby. eller okej, han fiskar och den utrustningen kostar väl lite men inte i närheten av vad jag spenderar på tyg och sybehör. kanske därför jag kände att jag ville göra ett företag av det 🙂

    bra kämpat med lillan, ser verkligen fram emot att få se vad du syr av tygerna!!

Kommentera

