Första besöket

Jag hade eventuellt en liiiiiten baktanke när jag tyckte det var en JÄTTEBRA idé som maken hade att åka till Bauhaus i Bäckebol för att köpa kabellister till vardagsrummet och lite ventilationsgrejer samt annat smått.

Hrm, för vad finns i Bäckebol? – jo Stoff&Stil. Jag hade lite olika muddväv och velour på inköpslistan och höll mig bra till listan. Det slank med en stuvbit för 15:- och lite fleece med renmönster på. Lillans första, och säkerligen inte sista, tripp till tygaffär är avklarad. Hon sov föredömligt genom hela besöket så jag fick titta i lugn och ro (maken var kvar på Bauhaus han för att cementera könsrollerna lite)

One thought on “Första besöket

  1. Det är helt ok! Vad bra att du samlar tutorials på ett ställe 🙂

    Och grattis igen. När jag kommenterade sist så såg jag direkt efter att du ju lagt upp en bild på sötnosen till höger på sidan. Vad fin hon är!

    Nu är hon också väl insatt i tygvärlden. Helt rätt att kombinera nytta med nöje. För er båda. Hm, nu skriker min 6,5 mån på golvet, jag ska nog gå och göra gröten till honom. Barn+dator är inte alltid lika med sant…

Kommentera

