Besök

Det har varit en händelserik vecka. Pappan i familjen har varit bortrest så det var jag och barnen själva för första gången. Jag passade bland annat på att besöka mina hemtrakter där bruden bakom en av de sybloggar jag mest ser upp till numera bor. Vi träffades och hade det fantastiskt trevligt, trots att inget blev sytt. Men det pratades desto mer. Henne kommer jag besöka igen, vare sig hon vill eller inte. Jag hade dessutom barnvakt till sonen så det var lugnt och skönt för mig att komma ifrån.

Jag fick en fantastiskt present! Inte illa att få present när man hälsar på någon. Makrill heter märket och tjejen bakom är Ingrid. Presenten är en underbar vändbar förklädesklänning till lillan. Älskar den!

Klicka här för att besöka hennes Epla-butik!

One thought on “Besök

Kommentera

