Julaftonslek i ännu en pyjamas

Vår favoritmodell på pyjamas här hemma är ju denna som jag redan sagt. Och extra härligt med 100% bomull. Tyget är köpt av en annan sybloggare. Jag borde sänkt diffen något när jag kantade eftersom tyget jag kantade med hade lite mer strech i sig än jag trodde och på så långa sträckor kan det då dra sig lite. Men det syns inte när pyjamasen är på. Bilden ovan är från julaftons natt. Lilleman somnade vid 19-tiden men vaknade efter dryga timmen och ville vara med igen. Perfekt tillfälle att leka med julklappar iklädd pyjamas.

 

One thought on “Julaftonslek i ännu en pyjamas

Kommentera

