Året som gått!

På wordpress får man lite statistik från det gångna året gällande sin blogg. Kul! Här kommer lite sammanfattning.

  • Jag gjorde 153 inlägg under 2011
  • Den dag jag hade mest besökare var 20:e september med 202 besökare och det populäraste inlägget den dagen var inlägget om BB-kitet på bilden ovan
  • De flesta som följt länkar till mig har klickat sig hit från facebook. Som tvåa kommer besökarna från Makrills blogg och som nummer tre kommer de från NÅNA by Smilla.
  • De flesta besökarna kom från Sverige, men Finland och Norge kom inte långt efter
  • Gällande de personer som hittade hit från sökmotorer så sökte de flesta på ”Brallan syr” (156st), ”Pippityg” (68st), ”Mönster dreggelscarf” (59st), ”Dreggelscarf” (59st) och ”Dreggelscarf mönster” (56st).
För att fira det nya året kommer jag att ta emot beställningar igen. Exempelprislista finns på sidan ”Prislista” men för att få exakt förslag, maila mig ( alice.engbom (a) gmail.com). Delar av mitt tygförråd finns på Facebook (du kan se det även om du inte är medlem eller inloggad).


3 thoughts on “Året som gått!

  1. Aha, vilken trevlig sum-up! Förstår att det suger att inte få köpa klövertygerna. De är verkligen superfina. Jag gillar ju lite enklare ”renare” tyger, och det här blir en riktig favorit. Hur länge har du tygköpstopp? Jag har precis inlett sockerstopp i januari tillsammans med en kompis. Så jag går och suktar över överbliven chokladsås i kylen precis som du suktar efter tyg 🙂

    • Tygstoppet är tillsvidare. Vi får väl se när jag får lov att börja handla igen, men det blir nog ett par månader. Men det känns bra att klara av det. Bra med sockerstopp, det borde jag också satsa på. Har ätit hur mycket socker som helst sedan lillan kom….

  2. Så skojigt att jag genererar många besökare, jag är nog en stor del av det antalet då jag gillar din blogg, men kanske är dålig på att kommentera. Du gör jättefina saker i alla fall!

Kommentera

