Syträff och rolig nyhet

I helgen var jag på syträff. Underbart trevligt såklart. Vi var 12 personer, dryga 25 symaskiner och min lilla dotter. En i vårt sygäng hade tillgång till en underbar lokal, en gammal restaurang med stora ytor och olika salar. Det är så roligt att träffa dessa underbara tjejer och det känns som om man känt dem länge,

Jag påbörjade en del saker, avslutade andra och pratade mycket. Nu har vi haft tre träffar med vårt gäng och fler lär det bli…

Jag kommer såklart att visa upp vad jag sydde, efterhand som det blir helt färdigt och jag hinner fota.

Jag håller även på att starta en liten webshop. Den kommer att sjösättas när jag sytt lite saker att fylla den med. Det kommer att vara i väldigt liten skala, men håll ögonen  öppna.

Kommentera

