Hängslebyxor med velourmoln

Idag bjuder jag bara på ett par enkla hängselbyxor i rosa velourmoln. De påbörjades till lillan när hon var nyfödd och av någon anledning har de hängt i mitt syhörn utan vare sig kantband eller muddar. Men häromdagen tog jag tag i saken. Jag satte extra långa muddar ifall lillan skulle kunna ha dem.

HAHAHA, det gick ju inte ens att få upp byxorna över naveln på min lilla tjockis. Och för korta var de ju också. Tror de motsvarar strl 56 och hon är ju trots allt 68:a. Skall mäta upp dem och bestämma mig för om de hamnar i Epla-butiken eller blir present till någon.

Om någon läsare är intresserad är det bara att höra av sig, 175:- plus porto 12:- vid snabb affär :). Hamnar de i Epla kommer jag ta mer betalt ifall ni undrar.

Söta är de i vart fall tycker jag.

Material: Velour i cerisa moln från JNY

 

Kommentera

