Fler tyger och en uppmaning kring beställningar

En förfrågan om att sy en filt i Malins brun/rosa-blommor sammanföll med lite egna köp-behov. Så det blev en beställning till JNY förra veckan. Igår kom det och tvättades med en gång och torkade i underbara vårsolen. Det marinrandiga ovan är dock från Stoff&Stil men som jag glömt att fota.

Det blev lite rosa till en kompis, lite hajar till storebror här hemma, lite gröna grodor för att de är söta, lite ”jeansfärgade” tyger för att det är praktiskt, lite enfärgad  interlock att kanta med, lite mönstrad moln-interlock för den var på rea. Och så blommorna såklart. Tur jag köpte lite extra av dem eftersom jag direkt även fick beställning på en baggy-mössa i vuxenstorlek.

Har även lite andra tyger på G. Men från och med nu kommer jag fota och visa tygerna efter hand som jag tvättat dem en gång istället för när jag beställt dem.

Uppmaning om beställningar!

Just nu har väldigt mycket beställningar just nu samtidigt som vi har fullt upp med våra planer för utbyggnad av huset. Jag vill ju dessutom såklart hinna med att sy mina egna barns sommarkläder. Förhoppningen är till och med att hinna sy lite egna sommarkläder. Jag tar gärna emot beställningar, men måste ha gott om tid att slutföra dem. Det kan gå fort ändå, men jag vill inte ha stressen att det måste gå fort.

Over and out

Kommentera

