Hilco-stuvar

Häromdagen så tipsades jag om en annons på blocket som sålde av Hilco-stuvar i den lite speciella storleken bredd 35-40 cm och höjd 160-200 cm. Man var tvungen att köpa minst 25 stycken i blandade färger. Eftersom jag hört så mycket gott om denna Campane-jerseyn så var jag tvungen att beställa snabbt. Det var tur jag var snabb. Ganska snart var de randiga stuvarna slut. Idag kom paketet hela vägen från Jämtland. Annonsen finns fortfarande kvar, men det finns bara mönstrade kvar.

Jag är så himla nöjd och ångrar direkt att jag inte beställde fler.  Jag kan få ut t-shirtar i strl 98 på en bit, liksom tajts och byxor med sidosöm. Skönt att mitt tygförråd inte bara innehåller stormönstrat. Mer och mer av lite lättsammare tyger flyttar in.

4 thoughts on “Hilco-stuvar

  1. Vilken härlig samling! Jag har inte provat Hilco någon gång, men man har ju hört (läst) väldigt mycket gott om deras jersey. Åh vad jag önskar att den samligen låg hemma hos mig. =)

Kommentera

