Trädgårdshelg

Ett par dagar utan bloggen och sömnad har jag ”unnat” mig. Unnat inom situationstecken eftersom sömnad är något som jag brukar unna mig att FÅ och inte helst är utan. Trädgårdens pallkragar har i alla fall fått sig en ordentlig genomgång med gödsel, jord och fröer så nu har vi förhoppningsvis massa gott att knapra på om någon månad eller två. En stor rot är bortgrävd och lite annat smått och gott har vi också hunnit med. Storebror har fått sig en springcykel som också har provkörts en hel del.

Tyget med katter på storebrors tröja är från LiandLo .

2 thoughts on “Trädgårdshelg

  1. Storebrorströja är ju fantastiskt fin! Första gången jag tilltalas av det tyget, kanske måste köpas in trots allt.. Tack för inspirationen!

Kommentera

