Ett gäng kalsonger

Ett gäng kalsonger som blivit sydda åt storebror. Han har själv valt tyger. Och jag är så stolt att han hittills bara har hemmasydda kalsonger. Så kul när det behövs nya grejer som jag faktiskt kan göra. Helt plötsligt är alla mina hundratals meter trikå här hemma lite mer motiverade.

Mönster: Här och här skriver jag mer om hur jag syr kalsonger

Material: Bokstavsinterlock från Mjukatyger (utgått), interlock med kaniner från JNY (utgått), jersey med gröna sniglar från Znok (utgått) och interlock emd ugglor köpta av en privatperson som i sin tur köpt från USA. Alla muddar är från Stoff&Stil utom mudden på sniglarna som är från JNY.

2 thoughts on “Ett gäng kalsonger

Kommentera

