Brandbil, polisbil och ambulans

I dagens inlägg hos JNY så har jag sytt en liten syskonmatchning och ger lite tips på hur man kan tänka för att få snygga dekorsömmar med täcksömmaskin. Tyget med utryckningsfordon är väldigt snyggt tycker jag och jag gillade verkligen att matcha med vitt.

I övrigt är jag väldans trött efter en nästan helt sömnlös natt. Lillsyster passar nämligen på att få tre tänder samtidigt, med hög feber som tillbehör. Så jag var helt klart lite långsam i tanken på jobbet idag.

3 thoughts on “Brandbil, polisbil och ambulans

Kommentera

