Svart spets

En liten tutorial (snarare snabbguide kanske man skall kalla det) på hur man kan sy knäppning i ena raglansömmen finns i mitt senaste inlägg hos JNY. Så klicka er dit för en närmare beskrivning.

Jag har mycket att visa här hemma. En del är färdigt,en del är påbörjat och en del finns i mitt huvud. Framförallt ser jag fram emot att visa mitt nya klänningsmönster som jag filurat på ett tag. Jag är så nöjd. Men mer om det en annan dag…

Och jag måste säga att jag är så himla glad över att statstiken fortsätter att öka för denna blogg. Det gör mig ännu mer inspirerad. Över 500 visningar har det varit vid två olika dagar de senaste två veckorna.  Och genomsnittet är numera ca 100 fler än för ett par veckor sedan (från 200 per dag till oftast drygt 300 per dag). Välkomna! Ni gör mig glad.

7 thoughts on “Svart spets

  1. Pingback: December | Brallan syr

  2. Men va snyggt. Vad är det för spets? Va snygga kläder du syr. Första gången jag ser din blogg. 😀 Denna kommer jag att följa. ❤

Kommentera

