Tiden går fort…

Ojojoj vad tiden går fort. Vart tar all tid vägen? Man blir ju galen. Jag tänkte att det skulle bli lite lugnare med liv/hem/jobb nu efter novemberlovet. Men där blev jag lurad. Tur att jag har haft lite uppsytt så jag har lite att visa er. Och tur att jag har ett 20-tal påbörjade plagg som jag bara har småsaker kvar på som jag kan visa er framigenom så bloggen inte dör.

Ovan är i alla fall två fleecefodrade mössor som levererades idag till barnens sysslingar. Tyvärr glömde jag fota dem ”ordentligt”, men jag har i alla fall denna mobilbild jag slängde iväg till barnens mamma för att visa när de precis var klara. Det var första gången jag testade denna form av fodring och det blev riktigt bra. Materialet är från Znok, jersey med lycra gjorda av Lillestoff.

Dessutom passar jag på att göra reklam för mitt senaste inlägg hos JNY. Det dök upp för ett par dagar sedan, så ni har kanske redan sett det. En liten sommarpyjamas. Helt fel årstid, men bra att ha nästa sommar och tyget räckte inte till en långärmad. Mönsterpassningen blev ju sådär nu när man inte kunde lägga ut bitarna som man önskade. Men den blev ju fin ändå.

One thought on “Tiden går fort…

Kommentera

