Vart tog jag vägen?

Jag har inte glömt bort er läsare! Det är tiden som inte räckt. Det har ni hört ofta från mig det senaste tyvärr. Men jag kommer tillbaka i etern inom kort mer frekvent. Om 1 vecka har det förhoppningsvis lugnat ner sig. Då blir det såklart presentation av vinnaren i tävlingen och massa nysytt. Jag har bestämt mig för att dela ut två vinster som kompensation. Ett paket med tyg och ett paket med kläder.

Ett nytt plagg kan jag ju passa på att visa också. Minns ni att jag tänkte sy en matchande tröja till Storebror när jag sytt klänningen med snedkrage till lillasyster? Här är den! Mjuk och go’ och lättmatchad.

Velouren är från Jofotex och jag har kantat halsen med en smal dubbelvikt muddremsa.

20130106_2035 20130106_2040

One thought on “Vart tog jag vägen?

Kommentera

