Zebra-pyjamas


pyj20130213_2294Hos tyggrossiten Swelogent finns ett sött leopard-tyg som jag spanat på. Men de säljer inte till privatpersoner så jag kollade vad som fanns hos Stoff&Stil. Denna viscosejersey fick det bli istället. Egentligen tänkte jag från början sy den som julklapp till min kompis dotter. Men jag hann inte färdigt med den till jul, så det fick bli en köpt present till henne och lillasyster här hemma fick pyjamasen när den blev klar.

Kantad med röd interlock och svarta KAM-knappar i plast.
20130213_2348

Kommentera

