Beställningar och påskpresenter

20130402_2493

Jag har sytt en lite större beställning som skulle åka med till Finland nu i påskveckan. Bland annat denna Singoalla-top och mössorna nedan.

Material:

Mormotsrutor: LiandLo

Fototryck med bilar: Stoff&Stil

Rosa fantasiskog: Znok/Lillestoff

Katterna: Ixat

20130402_2483Häromveckan behövde jag fylla på med interlock till mina kantband. Den absolut bästa interlocken jag testat är ju som jag många gånger tidigare berättat Hilcos. Den är sträv och enkel att kanta med. Det blir alltid snyggt. Sydilla.no har den och jag köpte på mig massor av vitt och svart. Lite randig campane fick följa med också (20% rabatt) och lite monstertruckar. När paketet från Sydilla kom innehöll det också ett påskägg. Det visade sig att de lottat ut påskägg till kunderna med lite sybehör. Hurra vilken kul överraskning.

20130402_2485

One thought on “Beställningar och påskpresenter

  1. Pingback: Singoalla med stjärnor | Brallan syr

Kommentera

