Namnlapparna är här!

20130611_3218

20130611_3216Idag kom det finfin post; mina nya namnlappar. Både vikta och enkla. De blir nog i största laget med dessa vikta i sömmen på barnplagg, men den svart/vita färgen valde jag ju för att det enkelt skulle passa bra på vuxenplagg. Och på de plaggen kommer de passa himla bra.

Loggan är en lite nya variant som jag filurat med. Förändringarna sedan sist är ju att flyttat in namnet i fiskebåten och lagt till en mås. Lapparna är beställda genom Ulrika på 3exter. Så kul att ha gjort sin egen logga som man är nöjd med (och genom att bolla med Ulrika).

Sedan måste jag passa på att slänga in bild på dessa små guldkorn som jag hängt med idag. Lillasyster här hemma och hennes BFF. Båda klädda från topp till tå i BraLLan-kläder.

20130611_3163

One thought on “Namnlapparna är här!

Kommentera

