Glad midsommar

20130620_3619

Jag hade en ambitiös plan för ett par månader sedan. Det var en plan inför midsommar med matchande, välarbetade kläder till barnen. Häromdagen kom jag på att det ju inte var många dagar kvar till midsommar och några ambitiösa kläder hade jag då rakt inte påbörjat. Men det hängde en helt annan enkel klänning med dalahästar som nästan var klar på stången där jag har mina påbörjade projekt. Samma dag som vi skulle fara iväg på midsommarfirande, alltså i torsdags sydde jag snabbt en matchande tröja till storebror. Det blev därmed inte alls som jag hade planerat, men det blev matchande och jag är nöjd i alla fall.
20130621_3524

Tygerna är från Znok, men säljs inte där i just denna färgställning längre.20130621_3527

One thought on “Glad midsommar

  1. Pingback: Midsommar med glass | Brallan by Alice

Kommentera

