Matchning med dottern

20130710_3983

Förra veckan var jag ju på sy-träff i FYRA HELA DAGAR i Skåne. Underbart! Då sydde jag bland annat denna mamma-barn-matchning. Jag är ruskigt nöjd. På Sy-träffen passade jag även på att testa Linas skärmaskin, Cameo Silhouette.Det var verkligen hur kul som helst, helt beroendeframkallande.

Material: Detta är transfer som jag köp via Elfinopyssel.  Tyget är i viscose och köpt på Jofotex. Det är kantat med marinblå muddväv från Stoff&Stil

Mönster: På vuxenklänningen har jag utgått från lökklänningen (Onion 2035), lillaysters Singoalla är eget.

20130710_3972

Och häromdagen passade vi på att åka med Lina till Brännö över dagen i våra nya kläder.

20130710_3905

3 thoughts on “Matchning med dottern

Kommentera

