Nytt inlägg hos JNY – Badankor

20130713_4096Idag publicerades ett inlägg som jag har skrivit på JNY:S blogg; en klänning med matchande tajts. Dessutom ger jag ett litet tips på hur man enkelt syr på fickor. Alla tyger är från JNY.

20130713_4097I övrigt så har jag ju börjat jobba efter semestern och sommarlovet. Första veckan är avklarad och jag är minst sagt mör i både kropp och själ. Nästa vecka kommer eleverna och då blir det mer liv i luckan och mer energi på jobbet. Jag kommer jobba 75 % och det känns ju oerhört lyxigt. Min förhoppning är att jag därmed skall orka sy mycket, för det vill jag mer än gärna orka med. Jag har väldigt mycket roligt att visa er som jag har sytt men inte hunnit blogga om och jag har ännu mera fina grejer som är under produktion.

20130713_4101

Kommentera

