Somriga tajts

20130713_4136 20130713_4137Här på bloggen händer inte så mycket! Och ändå har jag förberett massor av inlägg som egentligen bara är att publicera.

Jobbet har börjat och samtidigt  skolar vi in lillasyster på förskolan. Så självklart är man lite matt om kvällarna. Jag syr på lite roliga beställningar när jag har tid över, men tyvärr har jag varit lite för trött för att sy särskilt mycket.

Dessa tajts sydde jag i början av juli, och nu får de visas upp. Det fina med att det dröjer lite med själva publiceringen är att jag kan visa lite fina live-bilder från sommaren. De turkos-rutiga paret har en kompis dotter fått.

20130719_4222

Lite fika vid Skomakarudden, Bovallstrand

20130720_4176På väg ut för att lägga ut krabbe-garn med morfar (Kungshamn)

One thought on “Somriga tajts

Kommentera

