Vad behöver en nyfödd?

20130713_4088b

Ja, nu bränner jag på med ett inlägg till! Andra dagen på raken, det var längesedan det blev så frekvent uppdaterat,

Ni har sett mig göra denna modell på åkoverall till baby-skyddet förr. Nu har jag gjort det igen. Såklart att en bebis skall ha ytterkläder med stil. Det fantastiska tygvalet står jag inte själv för, men jag tycker det blev väldigt fint. Utsidan är i grå velour och den är helfodrad med underbar retro-jersey från Strömming. Ett av favorittygerna helt klart.
20130713_4088

Samma bebis kommer att ha denna lilla filt. Åter igen en snygg färgkombination som jag inte heller kan ta åt mig äran för. Filten är extra stor (70x90cm) så den räcker som mysfilt ett bra tag. Klövern är velour och prickarna är i jersey. 20130713_4093

8 thoughts on “Vad behöver en nyfödd?

  1. Alltså bara de där två sakerna ensamt skulle kunna få mig att fundera på om en tredje bebis inte vore så dumt ändå. Så. Jäkla. Snygga. Färg- och tygkombineraren ska ha kredd!!

  2. Hej! Vilka fina åkoveraller du sytt. Jag ska få mitt första barn i mars o blev riktigt sugen på en sån till bebisen. Är det möjligt att lägga in en beställning?
    Maila mig svar, tack på för hand!
    Erika

Kommentera

