Svarta katter

20131116_7664

Visst har ni sett kombinationen hos mig många gånger förr? Svart, vitt och rött är så fint tillsammans. Jag är ju lite smått galen i katter och blev så glad när detta snygga enkla mönster dök upp. Hurra!

Jag är mycket nöjd med denna klänning. Kattyget är ett av de finaste jag stött på på länge och jag har köpt på mig tillräckligt för att själv kunna få mig ett plagg. Ränderna är från Jofotex och katterna är från Tygaffären (Redbergsplatsen) men finns lite varstans.20131116_7656

3 thoughts on “Svarta katter

  1. Vilken fin klänning!! Du är en sån inspiration!! Jag beställde från jonic förra veckan! Prickar, katter, folkvagnsbussar och mustascher- exakt samma färger som du- lustigt!!

  2. Ultimately, a dilemma that I’m passionate about. I have looked for data of this caliber for the previous various hours. Your internet site is greatly appreciated. dgeccaffgbed

Kommentera

