Mössor och halsdukar

20131120_788520131120_7889Tidigare i höst fick jag besök av en mamma med döttrar som tittade igenom mitt tygförråd och som valde ut lite tyger till halsdukar och mössor. Den randiga mössan saknar foder, medan de övriga har ett mellanlager av fleece runt öronen.

Egentligen hade jag tänkt frilägga bilden ovan, men min dotters lilla hand var lite för gullig för att redigera bort.

Tygerna kommer från Michas (Tyskland), Ixat (Korea), Znok. Strömming och Hilco. Samtliga är i bomullsjersey med lycra.

Och ja, jag är lite avundsjuk på setet med halsduk och mössa som jag har på mig på bilden.

20131120_7887

Kommentera

