Året i siffror

brallan mås 4

Under 2013 gjorde jag 102 nya inlägg,  så numera har bloggen 520 inlägg. 348 bilder laddades upp vilket är ungefär 7 bilder per vecka.

Dagen med mest besök var 5 januari med 762 visningar och det populäraste inlägget den dagen var Snedkrage i velour.

Dessaa var de populäraste inläggen under året och som därmed fått flest besök:

Ni har oftast hittat hit via sökmotorer genom att söka efter just ”brallan syr”

De  som kommit via länkar har kommit via

  1. facebook.com
  2. klippertill.wordpress.com
  3. makrilldesign.blogspot.se
  4. familjeliv.se
  5. odandulky.blogspot.se

De flesta besökare kommer från Sverige, men USA och Norge är också plaster .

När 2013 tog slut närmade jag mig även 200 000 besökare. Det innebär att det blir en ny utlottning av plagg/tyg snart! Varje 100 000-nivå måste ju firas!

3 thoughts on “Året i siffror

    • Ja visst är statistiken kul! Jag får ett mail från mitt bloggverktyg wordpress varje nyår med denna fakta. Det tillhör även en statistik-sida så jag kan kolla sådana här saker manuellt också. Kul att se hur folk hittar hit och så!

Kommentera

