Massor med t-shirts!

20131119_7759Lite t-shirts som jag glömt att visa. Elefent-tröjan sydde jag nu i höstas men de övrig 3 syddes i somras. Alla tre är kantade med muddväv och genom 3-vik. Här har jag gjort en liten beskrivning på hur jag gör om min 4-vikare till en 3-vikare. Muddväven gör ju att halsringningen håller formen lite bättre än om jag hade gjort den med 100%ig bomullsinterlock.

  • Elefanttyget kommer från Stoff&Stil
  • Haj-tyget kommer från Ottobres etsy-shop
  • Äppleträden och svamparna kommer från Znok

20130911_6619 20130920_7088

One thought on “Massor med t-shirts!

Kommentera

