JNY + 3exter = moln


20140105Våren närmar sig med stormsteg och här kommer en riktig färgklick. Moln, moln och åter moln. De är snygga och jag tycker det är kul att de finns i så många olika färger.

1940155_10152053827547839_1631908885_nDenna pyjamas har jag sytt åt JNY (klicka här för att komma till inlägget på deras blogg) och jag har även använt 3exters moln-knappar.


Denna pyjamas fick följa med på årets Syfestival och hänga i 3exters monter som inspiration tillsammans med lite fler plagg sydda av BraLLan. Tyvärr kunde jag inte följa med på Syfestivalen själv. Men jag hade det minst lika trevligt i en stuga med min familj i Branäs.
jpg

Inlägget är i samarbete med JNY och 3exter.20140105_9050

Kommentera

