Min lilla ninja

20131223_8821
20131223_8823Min lille son ÄLSKAR ninjor, och bäst av allt är ninjago. Han har inte fått se på serien, men de verkar prata om det mycket på förskolan. Ninjago är lego-ninjor. Självklart blev jag väldigt glad över att hitta två tyger med just dessa figurer. En fleecefodrad mössa och en pyjamas fick han i julklapp och plaggen är flitigt använda av min hjälte.

Och tidigare i höstas fick han även börja träna ”ninja”! Gissa vilken sport jag talar om? Jo, det är ju jutsu.

För kännedom! Eftersom detta är ett tyg med ett mönster som säkerligen inte får säljas produkter i utan licens är detta inte ett tyg jag tar beställningar i. Jag syr endast till oss själva och till vänner.

 

One thought on “Min lilla ninja

Kommentera

