Under tiden jag var borta

20140413_1398

20140413_1401Under tiden jag var borta så publicerades det två inlägg på JNY:s blogg som jag har gjort.

Det första var en klänning med en spetsdragkedja från 3exter. Det har ju blivit ganska många i denna variant. Men det blir ju så himla fint! Eller hur? Tidigare har kantningen varit med vikresår, men denna gång blev det med muddväv.

Inlägg nummer två blev med tyget ”Kite”, där jag sydde  lite kläder som passar barnens docka Maja. Perfekt med en docka i barnstorleken 62.

20140415_144720140415_1455

 

One thought on “Under tiden jag var borta

Kommentera

