Tre tröjor

 

20140302_031920140302_0293Några olika tröjor som jag sydde innan påsk.

Inga konstigheter alls utan färgglatt och härligt. Den röd/vita med gröna detaljer gillade jag extra mycket. Kul att blanda lite olika tyger men ändå behålla en ganska stilren känsla. Mottagaren gillar rött och grönt (och POP) så då tyckte jag denna variant passade lite extra fint.

20140302_0295Tyvärr visade sig tröjan med ränder innehålla ett hål så jag har lovat lite nya grejer.

Material: Randiga tygerna kommer från Jonic, vikingarna är från Znok och tigrarna kommer från Stoff&Stil. Svart och orange mudd kommer  även den från Stoff&Stil. Den gröna mudden vet jag inte vart den är köpt.
20140302_0302


Kommentera

