Ninjor

20140920_4887Det finns vissa saker som sonen gillar lite mer än annat. En av dessa saker är ninjor i alla dess former.

När han fyllde 5 år nu nyligen så köpte jag en enfärgad tröja på Lindex och gjorde ett eget tryck med en av favoriterna; Ninjago. Tiden att sy till de egna fanns inte och jag ville ändå göra något till just honom. Killen är nöjd och jag är nöjd. Jag hittade till och med en font (typsnitt) som hette ”last ninja”.

Vinylen har jag köpt hos GladaGrodan. Dessa tröjor med licenserade figurer på är inget jag säljer, utan det är bara till min son i detta fallet. Men man kan ju sätta andra figurer och namn på sina kläder om man vill.

Bilderna är för övrigt från lördagens besök i stugan. Svamppromenad och barkbåtar med kusinerna!

20140920_4947

Kommentera

