Nyårsklänningen

IMG_4264IMG_4148Det blev visst en bloggpaus. Jag hade inte alls planerat det, men det behövdes. Det har nog varit en lite stressigare höst än jag själv velat inse och det har varit skönt att försöka släppa sömnaden lite och bara sy när jag själv haft lust.

Dock har jag ju nu massa sytt att bjuda på eftersom jag har en hel del obloggat som ligger och väntar. Jag börjar inte från början utan jag börjar med det som jag sytt mest nyligen, nämligen dotterns nyårsklänning som är sydd i jersey (bomull/lycra), strechspets, delar av min väns bröllopsklänning samt massa detaljer från 3exter. Läs mer om de exakta produkterna på 3exters blogg.

IMG_4154

2 thoughts on “Nyårsklänningen

Kommentera

