Nostalgi med drakar

20150327_8121 20150327_8122Det här draktyget är nostalgi för mig. Eller kan man kalla det nostalgi när det bara handlar om enstaka år? Znok hade ju nämligen exakt det här tyget för flera år sedan och det var ett riktigt favorittyg. Så det var ju väldigt roligt när det släpptes igen.

20111207_2178Jag kände mig tvungen att gå in och titta vad jag sydde förra gången, 2011. Här är en t-shirt med snedknäppning och ett fint kit med byxa och t-shirt. Men extra nostalgisk blir jag ju av att se min son när han bara är 2 år. Gullungen min!

Mudden som jag kantat med är antikrosa mudd från Stoff&Stil!

Kommentera

