Björnar och klöver!

20150618_919620150618_9207Ännu mera vändsytt! Det kanske är vädret som gör att jag känner ett behov av att fodra mycket av det jag gör? I vilket fall gillar jag ju att göra vändsydda plagg och de värmer ju lite bättre när det är två lager. Så kanske skall jag vara lite extra nöjd över försommarens kyla.

Detta är tänkt som ett försök till syskonmatchning. Lika, men olika. Tygerna kommer från MeMbA och de 2 olika björntygerna är nyheter i hennes butik. Klövertygerna är jaquardstickad bomull och är köpta från samma ställe, men för ett tag sedan. Mudden kommer däremot från Andersson&Hjalmarsson.

Att välja knappar är svårt! Jag har så mycket olika fina och jag vill välja nästan alla jämt. Men det passar ju oftast inte att blanda hej vilt. Men denna gång plockade jag fram alla knappar jag hade som till huvuddelen bestod av rosa och satte 1 av varje. Jag tycker det blev vrålfint. Knapparna kommer från 3exter.

20150618_9204

Kommentera

