Krokodiler och trianglar

ogy_IMG_6600 kopia ogy_IMG_6550 kopia

IMG_20150723_162615Många klagar på vädret, och visst hade det varit ännu härligare med varmare väder. Men jag trivs i det här mellanvädret. Barnen och jag spenderar ett par veckor i Kungshamn och maken far lite fram och tillbaka. Vi har ju kaniner och hus där hemma att ta hand om. Här har vi passat på att umgås i massor. Dels besökare från Göteborg, men också många av mina barndomsvänner. Det är ju mina gamla uppväxttrakter det här.

10689745_948127075210770_8179249164607608006_n

Maskinerna är med eftersom de ändå var nedpackade från SY-lanet i Skåne i början av juli. Perfekt eftersom jag fick sytt lite i Tyglyckas nyheter. Krokodiler och paddor är så supersnygga tycker jag, på bilden är de kantade med off white kantband i mudd.  Byxorna som sonen har, och dotterns klänning, är i green triangles.

PSST! Det är flera tyger i Tyglyckas butik som är nedsatta med 30 % rabatt. 11 styken fick jag det till.

Inlägget är i samarbete med Tyglycka

 

Kommentera

