8 plagg, kanske till ett tvillingpar?

20150911_005220150911_0047De här plaggen hade ingen särskild mottagare i åtanke när jag sydde dem i början av sommaren på en syträff. Jag vill bara sy lite grann tvärtemot. Ett av räv-tygen är med rosa färger och ett av tygen är med blå/gröna färger. Så därför ville jag matcha tvärtom – göra plaggen lite mer unisex helt enkelt. Nu är det alla färger på allt! Min sy-vän Lina tyckte till och med att jag skulle mixmatcha byxbenen, så på det sättet fick det bli. Så är någon intresserad av att köpa dessa 8 plagg så är det bara att höra av sig. Kul och spännande present till ett tvillingpar tycker jag.

Många plagg blev det; 2 av allt. Åkoverallerna är vändbara och går att knäppa upp ordentligt, över nästan hela framstycket, så att man kan klä av nästan helt utan att väcka barnet när det ligger och sover i babyskyddet.

Mönstrade tygerna kommer från Znokdesign och velourtyget samt muddtyget från Stoff&Stil. Ringknapparna och täckta knapparna (ett moln högst upp på ena sidan på var overall) kommer från 3exter.
20150911_0049

Kommentera

