Djungel-unge

IMG_7260 IMG_7265Djungel är ett säkert kort! Min son har i alla fall uppskattat vilda djur länge och likaså flera av de barn jag känner.

Tyget kommer från Znok och heter just ”Djungel”. Det randiga tyget är eventuellt också därifrån, fast för länge sedan. Jag hittade i mitt enorma tygförråd och det passade ju perfekt. Både kantband och ficka fick det bli. Fickan gjorde jag snedskuren för att ge plagget lite mer karaktär.
Lite oklart är dock vilket slags djur han försöker härma på bilden här nedan?IMG_7312

Inlägget är i samarbete med Znok

Kommentera

