Lite nytt till mig själv

 

IMG_7844

sarimembaDet är så svårt med färger såhär i mörkret. Dessutom läggs det ibland till något grått filter på mina bilder när de laddas upp på bloggen och jag förstår inte varför. Någon som vet vad det beror på kanske? Verkligheten är mest som produktbilden. Nej, nog om det.

Det var äntligen dags för lite plagg till mig själv. Jag har filat på ett nytt mönster på linne till mig själv och nu är jag riktigt nöjd.

Material: Mushrooms och  Diagonal rand (design Sari Pelho) från MeMbA
IMG_7851

Kommentera

