Match till bulldog

IMG_0314

Sommaren knatar på! Det här med att vädret är sisådär gör mig inget egentligen, men jag börjar bli trött på blåsten. Så länge ungarna är nöjda, är jag nöjd. Vi badar oavsett väder och fiskar krabbor och åker Zita-båt och umgås med folk, så barnen är väldigt nöjda. Vår lilla familj har en enorm lyx i att ha tillgång till flera olika sommarnöjen. Nu har vi spenderat en liten tid i Kungshamn i min farmor och farfars gamla hus och om ett litet tag skall vi vara ett tag i min mans familjs stuga som ligger vid en fin sjö. Till sist skall vi också ta oss en tur med både husbil och med segelbåt innan det blir lite mer tid i Kungshamn. Ja, det är verkligen en lyxig svensk sommar vi får. Oavsett väder.

Jag syr inget alls just nu, men jag har en hel del plagg som är fotade men som jag inte hunnit blogga om. Så det är ju bara att köra igång.


vavd_vikt_lapp_bulldog_20x26mmTyget med Bulldogs har funnit en liten tid hos Tyglycka. Extra roligt är det att tyget är designat av Johanna Borg i min lokala sömnadskrets.

På denna body har 2 olika knappar från 3exter använts som passar utmärkt. Dessutom finns ju numera vävda lappar som matchar också.

 

Kommentera

